gokcen_ atlas_macinn Sma, aptamil vs üstünde devam sütü yazar zaten,senin devam sütü dediğin ne ki canım anlayamadım .İçim marka olan devam sütü mü diyorsun ?
dml26 Devam sütü dediği pınar içim vs olan. Benim kızımda içiyor ama 13 aylık şuan , bende yeni başladım , gece de mama içiyor ama keseceği. Mamayı yakın zamanda. Doktorunuz bize verebilirsiniz dedi
atlas_macinn dml26 ben 8 aylıkekn başladım başladığım halde mamayı bıraktı zaten oğlum içirdim şuan hiç bir zararını görmedim
atlas_macinn cokbilmismom benim ablam yiğenimi verdi kullandı da açıkçası 11 yaşında şuan hiç bir zararı olmadığını söyledi verdim bende zararını göremedim
ilay-mom atlas_macinn ben doktora sormuştum 1 yaş hatta 2 yaşından sonra demişti ama siz doktora sordunuz mu hiç, kızım suan 9 aylık mama veriyorum sadece geceleri
ilay-mom atlas_macinn anladım mutlaka sorun bence , eskiden olsa önerirdim dedi ama suan yapılan araştırmalarda devam sütünün pek doğru olmadığını söyledi doktor umarım bir sorun olmaz 🙏🏻
3kedili2bebekli atlas_macinn devam sütü sadece tatlandırılmış süt su an bebeğiniz istahsizsa devam sütünden kaynaklı, zayifladiysa devam sütünden kaynaklı, bebeğinizin 1 yaşında kan değerleri alt üst olmuş olacak o da devam sütünden kaynaklı doktorlar 3 yaşa kadar süt yok dedikçe neden bu sütteki ısrar anlamış değilim
3kedili2bebekli atlas_macinn mamayı biraktiysa bir doktora gidip ne yapalım demeniz gerekiyordu mama bırakmasının bir çok sebebi var bile bile yapılmaz bu cocuga gerçekten
suheyla92 atlas_macinn sorun olmadigini bilmiyorsunuz. Cocuklar sekeri de seviyor diye seker de mi zararsiz mesela? Verdim bisey olmadi kafasindayaniz verin zaten ama devam sutu denilen sey bildiğiniz sutun katkili hali. 9 ay daha cok kucuk formul mama vermezseniz almasi gereken vitamin mineralleri alamaz büyümesine gelişmesine etki eder. Bi mamayi sevmediyse baska mama deneyin ve sutu birakin en az 2 yasina kadar. Bunu evladiniz icin yapin. Kan değerlerine bakildigi zaman üzülürsünüz.
3kedili2bebekli atlas_macinn su an sorun değil ama 1 seneye kalmadan problemler karşınıza bir bir cikacak ki sorun olmadigini düşünseniz post acmazdiniz