lawini konu hakkında bir bilgim yok ama çilliyim ve saçlarım kızıl
Akran zorbalığı olabiliyor küçük yaşlarda, mesela bana çillibom diye şarkı söylerdi sınıftan bi kaç erkek öğrenci, artı halam çilli ve takıntı derecesinde sevmiyordu onu öyle gördükçe ve okuldaki çilli tavuk vs demeleri yüzünden berbat hissediyordum
Bi gün ağlayarak çillerimi sevmiyorum keşke olmasaydı diğer kızların saçı gibi neden değil saçım diye ağlamıştım annemle babama, babam da ben senin çillerini çok seviyorum çok güzeller demişti gözlerimin taa içine bakarak ciddi ciddi
Babasına aşık o küçük kız o günden sonra çilleriyle hep barışık oldu
Şuan bir kızım var, beyaz tenli onda da ileride olabilir ilk zamanlar çillenme ihtimalini düşünüp üzüldüm, sonra babamın nasıl da gönlümü rahatlattığı aklıma geldi ve o an bunun için endişelenmeyi bıraktım
Ne olursa olsun kendileriyle barışık olmayı ve onu dünyalar kadar çok seven ebeyenleri olduğunu bilmelerini sağlasak yeter
Sağlıklı ve huzurlu olsunlar daima