benbenimsenkimsin Kızlar dr gittim hamileyim 5 haftalık yeni girdik dr suyu az dedi geldiğimden belli 3 litre su içtim normalde suyla aram iyi değildi bana progestan verdi onu da kullanacağım suyu güzel içersem sizce iyi olur mu ya başına gelen var mı canlar
symdnzz benbenimsenkimsin Havuç suyunu için kesinlikle. Günde en az 2 litre su, çorba,ayran içmeyi de ihmal etmeyin
benbenimsenkimsin mmmaviyemeftunnn ya öyle mi ama bende sıkacak yok nasıl yapayım sizce günde kaç kere
eymenku benbenimsenkimsin direk havucu da yiyebilirsin havucu robottan geçirip ince bı bez yardımıyla sikabilirisin
benbenimsenkimsin Baklavanida çok teşekkürler canım benim Allah razı olsun senden az önce 1 bardak içtim de
symdnzz benbenimsenkimsin Valla bende nefret ederdim mecbur içtim, şimdi emziriyorum yine zar zor içiyorum canım 😄 diğer kontrolüne kadar dikkat et sen yinede suyu ihmal etme
rabiaydin Havuç, havuç suyu brn su ekleyip robottan geçirip içiyordum. İşe yaramıştı. Ananas ve deveci armudu tüket birde
sutperisi benbenimsenkimsin benim son zamanlarda suyum azalmıstı havuç ve elmayı karıstırıp suyunu içmiştim iyi gelmişti birde her gün en az 3 litre su mutlaka iç
buseatabay benbenimsenkimsin havuç ve elma yemiştim bende. Yine de su azalmam devam ediyordu hatta normal doğum bekliyordum kontrole gittiğimde suyum bittiği için suni sancı ile doğun yaptım. Doğuma girerken 1 avuç bile olmayacak şekilde akıntı gibi gelmişti su nerdeyse hiç yoktu. Dikkat edin her kontrol de özellikle sorun.
elifozkan benbenimsenkimsin su içmek hamilelikte cok yararlı tabiki yine su içmeyi bırakma ama o içtiğin suyla bebeğin suyunun hiçbi alakası yok. Cok gecmis olsun insallah sağlıcakla kavuşursun yavruna