3 aydan önce bebeklerin ateşi cıkarsa hemen acile götürmek gerekiyor ateşi var ve anlamıyorsanız sıkıntı olabilir allah korusun ya acile götürün ya da nöbetçi eczane vs bulup ateş ölçer alın. Bebeğin alnına dudağınızla değdiğinizde dudağınızı yakıyorsa ateşi var demektir