Kızım 10 aylık tam . Ayakta tay tay dik durdurmaya çalışıyorum aslında istese yapıyor ama korkup ağlıyor bana gelmek istiyor hemen yapabiliyor farkındayım ama o şekilde durunca korkuyor koltuk kenarına koyup adımlamasina destek olmak istiyorum ona da ağlıyor ben tutayım istiyor adım atmak istemiyor bunun nedeni ne olabilir ne yapabilirim tek elimle tutup Ayakta tutmaya çalışıyorum ona da korkup istemiyor bazen bacakları titriyor koltuk kenarında zorla iki adım atarsa şükür ediyorum sonra hemen bana dönüp sarılmak beni tutmak istiyor