Zeyna0601 ben iştahlı ve kilosu da güzel gittiği için bıraktım ha kolay bıraktım bitince kutusunu da görmedi sabah akşam veriyodum sonra sabah verdim bitince de mama yerine süt verdim sabahları zaten şimdi gün içinde içiyo artık sütü bir deneyin böyle derim ama 2 yaşına kadar mama kullanabilir