elfmrl123 ikiisde normal 😶🌫️🤭 inan bütün doktorlar şok oldu bende tabi.
Dogum planlıydı 41.haftaya kadar bekledi iki kızımda suni sancı verildi. Doguma girmeden önce kgıt imzalattılar. Bebek kılolu dogum gercekleşmez veya komplikasyon olursa sezaryen kalıcaz diye. Ama çok şükür olmadı. 🫣 Dogum da son kontrolde ebe 8 cm olmus az kalmış ben gidiyim gelicem dedi. Gitme dogum başlar şimdi dedim bu gitti ben direk mide bulantısı istifar ettim dogum başladı. Refakatcıma dedim git cagır bebek geliyor. Ebe geldi diğerlerini çağırdı, bagırark iki ıkınmada geldi kızım. Ama bebek kılolu ve hızlı dogum oldugu için plesanta parçalandı 😟onunla cok uğrastılar temizlemek için.
Muayene kontrollerde bile doktorlar sen nasıl dogurudm bunu dedi 🤭🤣zor olmadı çok şükür