3 aylık bebeğimle daha yeni gittim geldim memlekete. Tam da 18 saat sürdü tesadüfe bakar mısın🥹 giderken gece çıkmıştık 18 saatin 16 sı uyudu çoook rahat gittik ama dönüşte sabah 6 da çıktık yola ve inanılmazzz bunaldım hatta gelirken tövbe ettim daha uzun yola gitmem diye🤣 ya biraz da bebekle alakalı bir durum mesela bazı bebek arabayı hiç sevmez🤷♀️