Merhaba sevgili anneler dün 6.aylık kontrole gittik doktorumuz kalbinde üfürüm duyuyorum ama korkulacak bişey yok kalbi büyüdüğü için olabilir kontrol edilecek gerek olursa çocuk kardiyolojiye gönderirim dedi.Bilgisi olan var mı korkulacak bir şey mi?