Kızlar 7 aylık bebeğim var 2 seneye yakın evliyim 2 üst katıma taşınıcaz biraz korkuyorum biraz heycanlıyım ben girş katta oturuyorum rutubeti olsun yere tozu olsun cam açamıyorum hiç hazır üst katımuz boşalmış balkonlu temiz ev kirada şuankine yakın sadece hani iki haftansonra kız kardeşimin kınası düğün var var malum tam bu araya denk geldi ilk kez taşınıcam bebeğim küçül nasıl olucak bilmiyorum tüyo alırım