[silindi] evet canım büyük oğlumda çıktı sırtında ve karnında biraz vardı el içleri mahvolmuştu kaşık bile tutamıyordu doğru düzgün ayak tabanları da berbat haldeydi yürüyemedi bi süre birde ağız burun kenarında vardı ha bide popo içinde ve üzerinde de çıktı yani tüm bedende değil ama dağınık şekildeydi ben yurtdışında yaşıyorum burda doktora gösterdik özel bi tedavisi yok genelde kendiliğinden geçiyor dedi bağışıklık için bi şurup verdi ve krem. Şurupla geçer dedi geçmezse kreme de başlayın dedi düzenli şurup verdim ama yine de 1 ayı buldu geçmesi şükür şu an çok iyi tamamen geçti bizim. İnşallah yavrunun da hemen geçer çok geçmiş olsun güzelim