Kizlar ben antepliyim şehrin şu an merkezinde kirada oturuyorum evim kira ev sahibi her 6 ayda bir kira artırıyor 8 di 10 oldu 12 olucak araliktada evim çok eski yapı ve artık çok bakım istiyor dökülüyor her yeri bizde çok diyoruz ev şeyse o parayı bişi değil ama deymes bile ben evimide hiç sevmiyorum şehrin uzağında 0 yapi evler 5 bine bile var acaba orayami tasinsak kafam çok karışık siz olsanız napardiniz