ahls17 ben doktora gittim çare bulamadım kızımı öyle ikona ikina kıpkırmızı görünce dayanamadım açtım youtubede bir tane çocuk doktoru bebeğiniz bu durumdaysa dedi kulak çöpünu zeytinyağına damlatın poposunu yavavsa uyarın dedi iki üç defa ust uste yaparsaniz bebeğiniz rahatlıkla yapar benim ablam çevremde kaç kişi bu yöntemi denedi hicbirsekilde birşey olmadı ama sadece bebeğiniz kendi kendine yapması için sürekli yapmayın uyarısını verdi çünkü bebeğe yardim ediyoruz sürekli biz teşvik edemeyiz dedi böyle olmadığı sürece yapmaktan kaccinin demişti