bsrnrern al benden de o kadar. Benim kızım da kolikti 4 ay çığlık çığlığa. Ama umudumu kestim ben. En az 2 yıl düzelmeyecek diye düşünüyorum. Tek artım kayınvalidem. Altlı üstlü oturuyoruz. Her sabah eşim işe giderken kızımı aşağı bırakıyor sabah altıda. Ben 8 9 a kadar yatıyorum. Gün içinde de sürekli aşağıdayım. Yoksa tek başıma falan kalsam kafayı yerim. Hiç normal bi bebek değil çünkü. Kayınvalidem, onun annesi, kayınpederim, görümcemin oğlu ve ben gün içinde hep evdeyiz ve kızımın hakkından gelemiyoruz siz düşünün gjjtdd