Arkadaşlar merhaba 3gün önce doğum yaptım. Sütüm yavaş yavaş gelmeye başlıyor sanırım çok deneyimsizim. Göğüs uçlarım aşırı hassaslaştı emzirmeye çalışırken çok acı çekiyorum. Gümüş kapak kullanmayı denedim, ama hava almadığı için de öyle olabilir dediler. Göğüs ucu hassasiyeti için ne yapmalıyım? Ayrıca göğüs ucumdan süt damlıyor en azından gümüş kapak topluyordu bu konuyu nasıl çözüyorsunuz