Benim kizim 28 aylik 3 gundur tuvalet eğitimi vereyim dedim kacirdi etti ama gunde 3 kerede olsa lazimliga ypti ama ikinci üçüncü gun istemedi gel gidelim dedigimde yok deyip kendini yere atti kakasinj bile bugn bez taktiğimda yaptı acaba erken mi normalde cok akıllı ifade edebiliyor kendisini ama tuvaleti istemiyor arti akşamda bagladgmda bezi sabah dolu dolu oluyor acaba hazır olmayblr mi yada devam edeym mi sizce