Gugugugu benim teyzemin oğlunun el bileğinde var.Doğdukları andan itibaren bütün tetkik,tahlilleri yapıldı.Şükür korkulacak bişey çıkmadı.2 yaşlarında kabuksu bi görüntüsü oldu.Yine korkup gittiler şükür yine bişey çıkmadı.Birazcık dikkat etmesi gerekiyor darbe almaması lazımmış.Onun dışında bir zararı olmadı.Şu an 16 yaşında kuzenim büyüdükçe o bölgede biraz daha belirginleşti.Çok şükür her şey iyi.Korkmayın inşallah bir şey olmaz😊teyzemler,annemler korkmasın diye yiğit eline melekler gül vermiş o hep seninle derdi😊