asmingul487_ ceydaa2 ayy hiç sormayin oğlum 2.5 aylik oldu hala vermediler islem devam ediyor diyor bnde lanet olsun iyi ki bi yardm verecekler oglum ek gidaya geçtikten sonra ben parayi napym hatta beklesinler bezi bırakalım oyle alirz cok sacma
Ferdaoguzgalip ceydaa2 merhaba bende başvuru yapmıştım,onaylanan taleplerim yaziyo,fakat doğum yardımı devam ediyor yaziyo kafam karıştı ne anlama geliyor acaba
Ferdaoguzgalip ceydaa2 bana hala süt parasi bile yatmadı ne biçim iş anlamadım,goyag yardım adı altında para yatircaklar kırk takla attircaklar resmen