lasar 4,5 aylık bi kızım var 2 hafta öncesine kadar saç dökülmem yoktu herkes çok dökülür demesine rağmen tel bile düşmüyordu ama şu 2 haftadır çok aşırı dökülüyor herkeste süreç böyle mi oluyor önüne nasıl geçtiniz
babyboy_35 lasar geçilmiyor dökülüyor dökülüyor sonra çıkmaya başlıyor sonra adam olmuyor kendi uygarlıklarını kuruyorlar 😂😂😂
glz2 lasar kızım 11 aylık olmak üzerek kel kalmamak için dua ediyorum 😄😄 ilk zamanlar kızımda da oldu dökülme ama şimdi durdu hatta saçının üst kıaımlrı çok gür ama yan ve arkalarda az
ebrulimebrulim lasar hamile kalmadan önce bende dökülüyordu, hamilelikte kullandığım vitaminden sanırım tek tek bile dökülmedi . Doğum yapalı 3 ay oldu emziriyorum yine başladı dökülme . Vitamin takviyesi mi alsam bilemedim
cans1405 ebrulimebrulim selam ben alıcam benimde dökülmeye başladı. İmom latte öneriliyor memnunlarmış burdan araştırdım. Takip ettiğim birkaç doktorda hamilelikte kullandığınız vitaminleri doğumdan sonrada kullanabilirsiniz diyordu
avkatanne oğlum 3 aylık olduktan sonra dökülemeye başladı. öncesinde tek tel dökülmemişti. duşa giresim gelmiyor.
guneacancicek Benim de başladı dökülme baya tutam tutam geliyordu swissoderm şampuanla biraz toparladım gibi içeriği bitkisel olduğu için içim de rahat tavsiye ederim denemeye değer