nesizade05 gebe okulunda ve emzirme eğitimde bize anlatılan bir göğsün dolması için minimum 2 saat gerekir 2 saatten önce verdiğinde göğsü boş çeker çektikçe gazlanır gazlandıkça ağlama krizine girer sulu süt karın ağrıtırmış , 2 saat bekleyecek süt dolacak ki sulu süt içmesin boşa çekmesin ve midesi büyüsün bebeğin ki öyle de oldu bebeğim sarılık oldu her saat emzirdim bebeğim gaz doldu sağa dönüyordu gaz sola dönüyordu gaz doktor hortumla alıyordu düşünün eğitim aldıktan sonra rutine koydum hem bebeğim rahatladı hem ben 2 3 saate bir uyuyabiliyorum ki sütüm olsun