Sütüm çok çok az. Memede uzun tutmaya çalışıyorum durmuyor, sağıyorum 20 görsem öpüyorum başıma koyuyorum.
1 ayımız dolana kadar aptamille ilerledik. 1 ayın son 1 haftası baktık kakaya çıkmıyor 6 gün oldu. Değişelim mamayı dedik.
Hipp combiotic kullanıyorum 3 gündür.
Kakaya da 2 kez çıktı ama görseniz nasıl ıkına ıkına. :(
Kolik ayrıca.
Saat 6-9 arası aralıksız ağlar morarana kadar.
Acaba diyorum bu mamada mı iyi gelmedi. Çünkü içerken ıh ıh sesler çıkara çıkara içiyor (hem gece,hem gündüz).
Probiyotik ve damla da işe yaramıyor sanırım.
Lactocol ve Metigast kullanıyorum. Beş para etmezler. Ne yapacağım böyle 🥹