meloni 2 aylık bebeğim var bugün aşı oldu 3 adet ve verem aşısı ateş yaptığı için fitil verdi doktor ateşi olduğunda yarım verirsin dedi ama ateşi düşmezse kaç saat sonra tekrar verebiliyorum sormayı unuttum siz nasıl yaptınız
eymenku meloni ateşi öyle çok yükselmez aslında yani 39-40 olmaz fitil vermek yerine ağızdan bir çay kaşığı calpol vermek tavsiye edilir genel de yinede doktorunuzun tavsiyesini dinlemek isterseniz tek doz verin üzerini açın tek zibinla kalsın düşer ikinci doza ihtiyacınız kalmaz
meloni eymenku yarım ver dedi bana da tekrardan sormayı unuttum ya düşmezse tekrar verebiliyor muyum ne zaman verebilirim falan diye
Divayorgunxx meloni Bu arada fitili Ben de kullandım gerçekten çok etkili ama şurup içilmeme gerek yok fitil verdiğin zaman illaki içecek olursan onu da aynı 4 saat sonra verebilirsin
meloni Divayorgunxx ilk altı ay şurup önermiyorum dedi doktor o yüzden şurup vermek istemiyorum açıkçası