_muzikutusuu Biz dört aylığız ve bu sıralar gece 2 saatte bir 3 saatte bir sürekli uyanıyor. İki ya da üç aylıkken kesintisiz 5- 6 saat uyuyordu şimdi asla öyle değil. Bu sık uyanmaları nasıl engelleyebilirim
organikirmik _muzikutusuu ay civarı Bizim de öyleydi sonrasında 3. ay civarında bozuldu 4. ay civarında iyice bozuldu 5. ay civarında daha da bozuldu 😅 yorumları okumaya geldim
Enu _muzikutusuu 16 aylık hala düzeltemedim😭 dün oturdum ağladım resmen eşim şok oldu🥲 geceleri mahvoluyorum
Enu _muzikutusuu amiiiin ve bolca sabır versin😅çok zor gerçekten gece uyumayan çocuk.. arkadaşımın kızı benimkinden 20 gün küçük sabaha kadar uyanmıyor diyor ben şok🥲
artikbiranneyim _muzikutusuu valla maalesef öyle hele bi 8. Ay atağı var tövbeler olsun biz ne yaşadık😂😂😂 hala düzelmedi
_muzikutusuu Enu ya böyle anlatırken nazar değer diye korkmuyorlar herhalde 🥺 keşke bizim bebişlerde öyle olsa
Enu _muzikutusuu yok valla hatta üstüne çat ikinciyi yaptı 😅 dedim maşallah bacım sen yapmayacaksın da kim yapacak. Görseniz kızı alıyor biberonu gidiyor kendi uyuyor…. Onu gördükçe diyoru. Acaba neden böyle oldu bizde😅 ama onla kendimi karşılaştırınca ben biraz pimpirikliyim o da değil. Çok rahat o nedenle çocuk da stres olmuyor sanırım
_muzikutusuu KendiEvimdeDeplasmandayim evet o da aklıma geldi ama bu durumu yaşayıp çözüm bulanlar varsa diye fikir almak istedim 🥹
KendiEvimdeDeplasmandayim _muzikutusuu bulursunuz umarım ama geçici bi süreç en azından çok zorda olsa 🌸
gulayyyyy _muzikutusuu benim de öyleydi oğlum 9. Aydayız yeni düzeliyor birkaç gündür ilk defa gece 1 kere uyandı 😵💫😵💫umarım sizin bu kadar sürmez
kupakizi_ _muzikutusuu benim bebeğimde Aynıydı. 6 ay gibi biraz düzeldi 7-8 aylar feci şekilde hem diş hem büyüme atağı mahvoldum. Şuan 9 ay 23 günlük 8 de uyuyor 12 de emziriyorum sabah 7 de uyanıyoruz. Her bebek farklı tabi ben sadece tecrübemi paylaşmak istedim
_muzikutusuu kupakizi_ ne güzel ya sanırım bu evreye geçene kadar her bebek bir şeyler atlatıyor. Maşallah diyelim 🥰