Zeyna0601 Haticeakll inşallah kendi bebeğimin ultrason görüntüsünü attım kız dedi ona da ama 18 aylık oğlum var nub teorisine felan da pek güvenmemek lazım demek ki 🤭
Zeyna0601 Haticeakll 17. Haftama Türkiye de kız dediler yurt dışında yaşıyordum 17. Haftamda gittiğimde erkek dedi
Haticeakll masterchefiniz aynısından bana da olur inşallah 😂 tabi herşeyden önce sağlıklı bir bebek olması erkek kız hiç fark etmez sadece insan ikisinin de tadına bakmak istiyor😊🌸
hasan033 Haticeakll bence erkek çünkü her yeri belli oluyo büyüklerimiz öyle derdi ben oğluma hamileykende gördüler belli her yeri dediler oğlan dediler hakikarenfe oğlandı ama oğlan kız Allah hayırlısını versin sağlıcakla kucağına al