Kızlar size bişey sorucam. Benim kayınvalidem daha önce bi evlilik yapmış ve o evliliğinden bi oğlu olmuş şu an evli ve bir kızı var. Kayınvalidem senelerdir oğluyla görüşmüyor. Her neyse daha sonra kayınvalidem kayınpederimle evlenmiş ve ondan da bi kız bi oğlu olmuş. Yani görümcem ve eşim. Biz kayınvalidemle altlı üstlü oturuyoruz ayriyeten bahçede de bi müstakil ev var içinde kiracımız var. Toplam 3 ev yani. Sorum şu ki. Kayınvalidemler bu evleri eşimin üzerine yapmak istiyorlar. Görğmceme bişey vermeyecekler çünkü zamanında bu şekilde anlaşmışlar. Kayınpederim ogm emekli oradan yüklü bi miktarda yıpranma payı almış ve onu olduğu gibi görümceme vermişler. Evli kendisi de. Bu parayı al ama evleri kardeşine bırak diye o da kabul etmiş. Bu arada 3 ev de kayınvalidemin üzerine. Şimdi evleri eşim üzerine almak istese önümüze bi engel çıkacak mı? İlk evliliğindeki oğluna hak düşüyor mu? Evler kayınvalidemin ikinci evliliğinden sonra alınmış. Seneler sonra hem de. Bi avukatla görüşücez ama kafama çok takılıyor. Kimisi diyor kayınvalidenin üzerine olduğu için oğluna hak düşer. Kimisi diyor hayır evin ne zaman alındığı belli o çocuğun ne zaman dünyaya geldiği belli. Babası bir değil bu yüzden hak düşmez. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?