Hanımlar hani 1 çocuğa 5.000 lira 2 çocuğa 1.500′dü benim ikinci çocuğum oldu 1500 lira almam gerekiyor e-devlet’ten baktığımda hala devam ediyor yazıyor ama Mayıs ayında yatacağı söylenmişti sizinkiler yattı mı ne zaman yatacağı hakkında bilgisi olan var mı