Botan benim kızım fazla gazlı bir bebek o yüzden başında da uzamış sarılık vardı o yüzden hep elle sağdım biberona 20 gündür de göğsümü veriyorum fakat agırlık olarak sütüm sağda olduğu için onu verdim bu 5 gündür bunu kestim vermeyi günde 1 defa verdiğim için şuan tamamen azaldı açıkçası Kolik bir bebek olduğunu ogrendım bunu fazla sıkıntı yaptım kendıme şuanda sag göğsümde dolu diyemiyorum 😔