umaykra Kadın doğum doktorum 40. Gün kontrole çağırmıştı normal doğum yaptım gitmedim sizce gitmelimiydim ?
yildizmom-2023 umaykra tabiki gitmelisin rahmin toparlanmış mi bı problem varmı ona bakıyor neden gitmedin ki
beyzanuroz umaykra bende gitmedim doktorum gerek yok gelmene dedi çnkü Dikişlerim fln çok güzel yaptı şuan kızım 1 buçuk yaşında bi sknti yok çok şükür