ataberk25 iyi yapmışsiniz bosverin çocuğunuz kreşe gitmiyorsa ikisiyle aynı anda ilgilenmek zor. Zaten yenidoğan bebek daha çok gazı cikarilir yemeği yedirilir uyur, keşke herkesin imkanı olsa öyle, şuan benim de bebeğim doğdu büyük oğlum 3 yaşında ablam bir aydır yanımızda o büyük oğlumla ilgileniyor ben de kucukle içim o kadar rahat ki. Ablam olmasaydi çok zorlanirdim. İkisine de aynı hızda yetişecem diye yipratmayin gün sonunda ikisiyle de ilgilenecek enerji kalmıyor çünkü.b