Hanımlar genel olarak bebeğimi bahsedeyim.
Bütün komutları alıyor,kendisini bir şekilde anlatıyor ama hala net bir şekilde konuşamıyor.
Ben de tuvalet eğitimine başlamak istiyorum yalnız bebeğimin konuşamaması beni korkutuyor.
Çişini biliyor çiş diyebiliyor hatta bezi açınca lazımlığa da yapıyor ama kakasını bilmiyor söyleyemiyor.
Bu dönemlerden geçmiş anneler varsa eğer sizce nasıl davranmalıyım başlasam yapabilir miyiz ?
Başlayıp tekrar pes etmek istemiyorum,sürecin ikimize de zarar vermesini de istemiyorum sizce ne yapmalıyım? 😢