Sabis42 Rabia-yigit siz 24 saat uyuyor derken uzun süre beslemeden uyutmuyorsunuz değil mi? İki saate bir beslenmeli yenidoğan bebekler..
deletedmom719 Rabia-yigit Sarılığı olabilir daha çok küçük saat başı hatta yarım saate bir Emzirmen lazım mutlaka ki şekeri düşmesin. Sürekli uyandırıp emzir. Birde bu 24 saat bir daha gelmez emzir uyut sende uyu şimdi tadını çıkar bir kaç ay sonra uyumuyor diye post açacaksın 😁
Rabia-yigit İki saatte bir hatta daha kısa sürede bir besliyoruz göğsümü şu an almıyor sağarak besliyorum
Rabia-yigit Sarılığı olduğunu tam olarak nasıl anlayacağım gözlerinde sarılık yok, sarılıkla tek benzerliği uyuması