Meteveannesi Kızlar bebeğim kilo vermiş doktor da mama ile ek besin alman lazım sütün gelene kadar dedi 15 gündür mama veriyordum günde bir kere Hipp combiotic marka acaba o mu gaz mı yaptı sürekli kızarıyor pancar gibi oluyor ıkınıyor da.
Sema6666 Meteveannesi bebekten bebege deisiyor her mama her bebege iyi gelmiyor yaramazsa mamasi deistirirn tekrar
Ozgecomelek01 Meteveannesi hipp combiotik bağırsak gelişimine yardım eder ve organik bi mama bence iyi bi seçim yapmışsınız gazda ilk 3-4 ay ne yaparsanız yapın bitmez bide mamalar değil ama mamayı yedirdiğinix teknik gaz yapar
canparcam123 Meteveannesi kolik bebeğim var doktor bana emzirmem çok daha iyi olacağını çok aşırı zorda kalmasam mama vermememi söyledi çünkü zaten gazlı bir bebek mama ile dahada gazlı olur dedi...sütüm olmadığı zaman mecbur veriyorum fakat içine hakiki zeytinyağı damlatıyorum biraz