Kizlar merhaba.Oglumun 18 Mayısta aşısı var.Simdi takvime baktım.Pazar gününe denk geliyor.Gidemem zaten.Pazartesi günü de 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı .Yani resmi tatil.Numara da yok arayıp soramadim.Simdi ben cuma yani yarın gitsem sağlık ocağına aşıyı yaparlar mı?Yoksa iki gün gecikmeli mi gidiyim.Aşıyı iki gün erken yaparlar mı?Yoksa iki gün geç yaparlar mı?Gecikirse bir sorun olur mu?Ne yapıyım sizce.