Obsesifkompulsifbozukluluk Hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım şuan ölüyorum özellikle yattığım yerden kalkarken sol ayağıma vuruyo komple bacağım popom ağrısından geberiyorum var mı çaresi gebelikle alakalı mıdır
[silindi] Obsesifkompulsifbozukluluk bende hamileyim bende de aynı sorun var, düz yattığımda çok ağrı çekiyorum doğrulamıyorum
Hiilyuss Obsesifkompulsifbozukluluk bende de vardı doktor şezlongta yatar gibi oturup kuyruk sokumuna yük verme demişti😂 dik otur veya tam yat. Yarı oturur pozisyonda oturuyorsan oluyordur