esmanur433 Arkadaşlar alıpta kullanan var mı herhangi bi marka ama pahalı olmasın almak istiyorum artık çocuklu evin İhtiyacı gerçekten aranızda halı ve koltuk yıkama makinesi alıp memnun olan varmı birde marka model söylerseniz çok sevinirim 💕💕
1tosbikinannesiyim esmanur433 yeni aldık daha bir kere denedim hoşuma gitti kiwi markası 4325 cam silme aparatı falan da var onu henüz denemedim sadece küçük bir alanda denedim mutfağımda hoşuma gitti her eve şart koltuklar silmeyle temiz olmuyor asla çıkan sulara inanamazsınız .. ( komşum da almış da sürekli silmesine rağmen şaşırdık )
Purpleblueyellow esmanur433 simbonunkini kullandım tavsiye etmiyorum. Evet çok pislik çıkıyor ona bir şey diyemem ama gel gör ki yine de çiş kokusunu çıkartmak için beş kere temizlemem gerekti koltuğu.
esmanur433 1tosbikinannesiyim kiwi herkeste görüyorum ama işte güvenemiyorum ⅗ kullanımda bozulmasın gücü falan azalmasın
esmanur433 Purpleblueyellow çiş kokusu mu çocuğun mu hayvanın mı anlamadım benim başıma çiş kokusu gelmedi de 😳
1tosbikinannesiyim esmanur433 kullanan gördüm gittim baktım gayet iyi çekiyor bütçe meselesi isterseniz çok yüksekleri de var benim işimi görür yeterli