goldengate Divayorgunxx ben bir bebegin basinda ortu gorunce hic tatli gelmiyor bana,bebek sapkalari cok guzel
[silindi] Divayorgunxx nerde bağlıyorsunuz Arabistan’da falan mı😂 valla hiç duymadım öyle o kadar sıcak yok ki Türkiye’de. Umreye hacca gidecekseniz normal tabi 🤭
[silindi] Divayorgunxx oy tipini yerim nasıl tatlı maşallah 🌸🧿🧿 ama annesi bırak rüzgar da değsin yaz günü nolacak
cLearQueen Kızımın başına tülbent baglamak mı 😃 🤣 neyse bisey demicem 😄😄😄 hic benlik bi hareket değil gercekten😄 sapka var sapka
Divayorgunxx cLearQueen hyr onu oylesine cktgm bi foto bebk ortsu ne dediler attm sdce henuz yapmadm onunkini zaten
tubanurrrr Divayorgunxx he anladım resim acilmiyor ben de görmedim dedim çocuk nefes alamaz Allah korusun ☺️