benbenimsenkimsin Dr baktı 4 haftalık dedi ama su hiç İçmemişsin dedi doğru canım hiç istemiyor su ama artık içeceğim bebeğim için böyle olup da sonra iyi olan var mı 15 gün sonra gel kalp atışını duyalım dedi progestan ilaç verdi
veteriner_anne benbenimsenkimsin Ben en az 2.5 litre içmeme rağmen aç içiyorsun diyordu. Havuç suyu arttır dediler ben de her gün içtim iyi gelmişti. Ama şekerin vs varsa dikkatli olmakta fayda var abartıya kaçma ☺️
endoplazmikretikulumiste benbenimsenkimsin doğumuma yakın su epey azalmıştı kritikti bir hafta boyunca katkısız bir su bardağı havuç suyu tükettim doktora gittiğimde hiç bir sorun yok suda gayet normal ve yeterli demişti tavsiye değildir doktorunuza sorun
tospikannesi_ benbenimsenkimsin ne alaka anlamadım ben hamilelikte olsa normalde de oldum olası su içmem öyle günde 2 bardak anca. Ona rağmen hamilelikte sorun yaşamadım hiç 4 hastalıkta ne alaka su anlam veremedim
Ballilokmam11 benbenimsenkimsin yani moral bozmaya gerek yok 4 haftalık için değişik bir tanım @+15 haftalığım doğru düzgün şu içemiyorum su enfeksiyon için iyi oluyor hamilelik boyu içtiğimiz şu bebeği etkilemiyormuski zaten bebek beslenip kendi idrarı ile bir döngü oluşturuyormus kaldı ki sözde şu an bebek olusmamistir haftanız çok erken