Kızım haziran 11de üç yaşına giricek ama hareketleri konuşması insanları çok şaşırtıyor bu yaşta bu kadar güzel konuşuyor diye evde canı çok sıkılıyor bide kardeşi var bende ha diyince çıkaramıyorum dışarıya eşim okulda çalışıyor öğretmenle konuşmuş eylülde tam 3,5 yaşında olmuyor aslında ama kendini ifade edebiliyor alır mısınız okula diyince öğretmende tuvalet eğitimini alsın gelsin demiş kayıt kabul etmezler büyük ihtimalle çünkü 4,6 yaş grubuymus ama burası küçük ilçe fazla öğrenci yok kızımda evde telefon televizyona bakacağına dahada sosyallesir diyorum yanlış mı düşünüyorum siz kaç yaşında verdiniz