Selam anneler kızım 20 aylık. Ama doğduğundan beri hep insan ilgisi isteyen bir çocuk. Etrafımız kalabalıktı ilk aylarda annem ablamlar hep etrafında insan vardı. 8.aydan sonra yurtdışına geçtik tek kaldık ama o zamanda da uyanık olduğu her an hep ilgi alaka gösterdim çünkü yalnız kaldığı an mızmızlandı hep. Şimdi de tüm gün hep benim paçamda. Oyuncaklarıyla yalnız hiç oynamaz illaki bende yanında onunla oynayayım ister. Boya yaparken bile beni ister bana da çizdirir ben çizmezsem o da çizmez.
Gğcenli bağlanma zedelendi desem. Ben bir yere gittiğimde anneme ablama bırakabiliyorum sorun çıkarmadan kalır. Ben döndüğümde bana sarılır öper yine sorun çıkarmaz. Zaten 1-2 saatten fazla hiç bırakmadım. Ama bu kendi kendine vakit geçirebilme işi karakterle mi alakalı yoksa ben mi bir hata yapıyorum. Ben koltukta oturucam sen oyununu oyna ben burdayım diyorum mesela 2 dk oyuncaklarını çevirip hemen yanıma koltuğa çıkar.🤷🏻♀️