honeybabyy kız keşke bende Adana’ya ömürlük gelebilsem
İstanbul gezmelik çok iyi ama bir haftadan fazla kalınacak bir şehir değil
Ben sevmiyorum buraları
Üniversite falan da okudum şehir şehir de gezdim
Ama bu kadar fazla Adana sevdam yoktu
Buraya geldim keşke gelmeseymişim 😂