honeybabyy bizim adanada böyle daha çok ilçe olan kısımlarda zaten yılan daha çok olur
Tabi evler tek kat balkonlu falan olunca biz yılda bir defa da olsa yorgan döşek dışarı çıkartılır katlamış kenarı koymuş sanırım akşama doğru da o şekilde dolaba götürmüş ne kadar süre yılan orda kalmış bilmiyoruz tabi tam karşı komşumuzdu evi boşalttılar ilaçlama falan bakıldı öyle temizlendi o şekilde girdiler eve