Merhabalar annelerim bebeğim yarın 3 aylık olucak 3 aydır hipp1 mama kullanıyoruz gayet memnundum ama sok bir kaç gündür mama reddi yapıyor bazen içiyor bazen zorla içiyor mamayı acaba mamadan kaynaklı mı yoksa biberondan mı nasıl anlayabilirim birde hipp 1 gibi diyebileceğimiz gaz yapmayan mama öneriniz var mı bebelac mı sma mı