Kızlar bebeğimin alt dişi çıktı ama şimdi üst dişleri çıkıyor .Huysuz ,uykusu bölünüyor vs.Osanit diş topu alıp da memnun kalan var mı?Tetagil kullandım alt dişi için iyi geldi ama sanki artık bizde işe yaramıyor.Bunu deneyeceğim ,memnun kalan var mı?