haticealkn Kardeşimin bebeği 3 buçuk aylık şuan kontrolde bıngıldak kapanmış demiş doktor ve geçen ayla bu ayki kontrolde bıngıldak 41 cm çıkmış kafatası büyüme olmamış başka bir doktora yönlendirmiş bu durumda olan var mı lütfen yazar mısınız