Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 ay 17 günlük ek gıda yedirmekte çok zorlanıyorum sabahları asla ağzını açmıyor çorba sevmiyor meyve yoğurt yiyor kıyma çok seviyor köfte tarzı şeyler yani. Sadece mama ile besleniyoruz desem yeridir yani. Gece beslenmesini kesmek istiyorum hem artık buyudu zamanı geldi sanırım belki gündüz daha çok aç olup yer diye de düşünüyorum. Acaba kesen varsa nasıl başardınız neler yapabilirim gece rüya maması içiyor ama kana kana içiyor acıkmış oluyor gündüz beslenmesinde doymuyor mu acaba nasıl yapacağım şaşırdım vallahi 😣