Feyzosumunannesi asao Kızım 1 yaşındayken diyetisyene gittim. Rezene çayı dışında yeşil çay, kiraz sapı vs gibi çaylar içmememi söylemişti. Emzirmeyi bırakana kadar hiç içmedim.
asao ayisit kayisi cayi falan iciyorum rezene falan benim bildigim adacayi azaltiyordu yesilcayi sormak istedim ama sasirdim acikcasi
ayisit asao emziren anneler için karışık bitki çayları var hem bebeği rahatlatıyor hem sizi ondan deneyin içine bal koyarsınız güzel oluyor
asao Feyzosumunannesi azaltmasindan ziyade demir eksikligi yaptigi icin icilmedigini biliyordum teşekkür ederim 🌸