nurozokur Bebeğim 2 ay 11 günlük uykusunda iç çekiyor. Bazen ağlıyor gibi ya da korkuyor gibi sesler çıkarıyor. Çok kısa sürüyor ve uyanmıyorda. Ama nedenini anlayamadım. Özellikle 2. Ay aşısından sonra olmaya başladı. Yaşayan var mı ? Ne yapmalıyım ?