Selam kızlar 1 haftaya kızım 5 aylık olacak doktorumuz 5 aylık kontrolünde kilosu boyu müsait ek gıdaya başlayabiliriz dedi kızım günde birkaç kez mama içer harici emziriyorum . Evet doktoru dinlemeliyim ama bazı yerlerde de anne sütü alan bebek icin ek gıdaya başlamaya acele etmeye gerek yok tarzı duyumlar aldım kafam karıştı bu konuda ne düşünüyorsunuz benim gibi olan var mı erken başlaması daha mı iyi olur ona göre bir plan çizeceğim. Kızımı mamayla destekleme sebebim içmeyi cok seviyor. Göğüs ucu kanamam var halen sırf göğsüm dinlensin diye biraz daha süt biriksin diye günde 2 kez mama veriyorum 160 ml . Sizce başlatmalı mıyım yoksa birkaç ay daha beklemeli miyim (kızım 64 cm 9 kg).