filizfatma geçen yaz yaptırmıştım 1 ay boyunca her hafta ve hemşire ilk 30 dk içinde belli eder yan etki yapacaksa sonrasında sorun yok demişti zaten serum bitince yarım saat daha tutuyorlardı ki bi yan etki olursa müdahele edilsin diye, normal demir haplarını kullanınca da ishal kabız vb durumlar oluyor bunlar normal bence ama doktoruna danışman daha iyi olur