Ben Sultanbeyli de Ersoy hastanesinde doğum yaptım. Doktorum Bedia Örnek, benim zorunlu sezeryan dı, doktorumdan çok memnunum. Gittiğim doktorumu kayınvalidem önermişti, onun da gittiği doktor ve zamanında eşim ve görümcemi doğurtmuş 😂😂 güvenilir bir doktor olduğu için onu tercih ettim.